Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 4 Mac 2012

Natasya Loffa

makngoh hitamkan beberapa parts dalam gambar

Aduhai Natasya Loffa indahnya nama seindah wajah.
Makngoh doakan anda bertaubat dan berubah menjadi muslimah sejati.
Ingatlah, tak kira ini zaman dulu kala atau zaman moden
tapi semua zaman adalah menuju ke satu zaman sahaja iaitu akhirat
Ingatlah MATI, macamana kalau kita mati sebelum kita bertaubat?
Tak takut ke dengan azab ALLAH?

8 ulasan:

  1. Ishk2..semoga dibukakan pintu hidayah untkmu dik..xnk commnt byk2,,,nnt AKAK kne sembur lak ngn ADIK...ingtlah, berat sungguh tnggungjawab ibu dan ayah m'jwb kelak..tiada rs belas kasihan ke kamu?

    BalasPadam
  2. kalau nak tau budak ni aku penah jaga kem dulu.. budak ni sekola dekat tanah putih dekat kuantan pahang... masa kem dulu budak ni kene histeria.. patut kan die kene histeria sebb perangai cam ni/// harap die ni kembali kejalan yang benar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. babe , rasenya silap kut . haha nak buat andaian biarlah bertempat ye . saya tak pernah kene histeria pun kemane mane kem . minta maaf ye awak .

      Padam
    2. babe , rasenya silap kut . haha nak buat andaian biarlah bertempat ye . saya tak pernah kene histeria pun kemane mane kem . minta maaf ye awak .

      Padam
  3. Kenapa lah budak zaman sekarang buruk sebegini rupa . Tapi tak boleh nak cari salah dia sorang , munkin ada sebab kenapa dia jadi mcm tu . Ramai jugak lah remaja yang jadi mcm tu .

    BalasPadam
  4. sedih tengok...semoga d buka pintu hati nya untuk bertaubat sebelum terlambat...

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum , blogger mak ngoh . Saya ingin meminta jutaan pertolongan dari admin blogger ni . Tolong hapuskan entry tentang ini boleh ? Saya memohon .

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!