Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 28 Ogos 2010

Maria Tengku Sabri Fail Rayuan pulak dah!

Pernah makngoh post satu entri mengenai bekas pengacara jalan-jalan cari makan ni mengenai saman RM 5.5 juta yang ditolak oleh pihak mahkamah. Baca di sini

Namun, sekali lagi Maria membuat fail rayuan untuk menuntut RM5.5

Personaliti TV3, Maria Tunku Sabri mendakwa tuntutan saman RM5.5 juta yang difailkan terhadap ahli perniagaan, Wan Johani Wan Hussin bukanlah kerana lelaki itu mungkir janji mengahwininya.

Sebaliknya bekas hos rancangan Jalan Jalan Cari Makan itu berkata, ia adalah tuntutan bagi ganti rugi penyelesaian yang dipersetujui kedua-dua belah pihak setelah perkahwinan itu tidak berlaku kerana menyedari Maria sudah berkahwin pada masa itu.

Maria berkata demikian pada sidang akhbar di Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini semalam setelah sekali lagi memfailkan rayuan berhubung kes tuntutan saman RM5.5 juta tersebut setelah ia ditolak Mahkamah Tinggi pada 30 Julai lalu.

Maria memfailkan notis rayuan tersebut di kaunter Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini menerusi peguam Rozy Chazriani Beddu yang mewakilinya.

Menurut Maria yang hadir di mahkamah semalam, rayuan itu difailkan bagi membetulkan tanggapan bahawa saman itu dibuat kerana Wan Johani mungkir janji mengahwininya tetapi ia sebenarnya ganti rugi penyelesaian setelah perkahwinan itu tidak berlaku.

"Saya tak paksa dia kahwin dengan saya malah saya pun tidak mahu berkahwin dengannya," katanya yang hadir tanpa ditemani ahli keluarga.

Semalam merupakan kali pertama Maria berbicara kepada wartawan berhubung kes tuntutan saman tersebut yang telah berlarutan selama enam tahun tanpa kesudahan.

Adakah terdesak sangat Maria untuk mendapatkan duit RM5.5 juta? Untuk apa duit itu sebenarnya? Datuk Wan Johani....bagi jer lah duit tu...huhu. Baru setel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!