Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 31 Julai 2010

Maria Tunku Sabri gagal tuntut penyelesaian perjanjian pampasan RM5.5j

Kalau Maria Tengku Sabri berjaya saman Wan Johani dek kerana lelaki tersebut mungkir janji untuk berkahwin dengannya....
MAKA
ramai lagi wanita-wanita di luar sana akan saman lelaki-lelaki yang telah mungkir janji untuk berkahwin dengan mereka.
BERJANJI bukan main tapi tak mahu tunaikan. Apalah...
Salah satu sifat orang munafik adalah mungkir janji
Tetapi, bagi kes Maria ini
mak ngoh keliru sangat-sangat
dia tu masih bersuami ker
atau sudah bercerai
mak ngoh rasa ada satu istilah yang sesuai
yang dikejar tak dapat
yang dikendong berciciran
kepada semua wanita ~~ setialah kepada pasangan masing-masing

5 ulasan:

  1. salam mak ngoh...
    kpd wanita,yg masih ada suami..jagalah maruah diri serta maruah suami,anak2,ahli keluarga..kerana jika sesuatu berlaku,bkn kita ja yg dapat malu...seluruh akum keluarga terpalit sama...tak payahlah dok kejar title datuk,tan sri...tak dibawa ke dlm kubur pun...
    ni masih bersuami,dok main cinta dgn laki lain..apa kes maria...??

    BalasPadam
  2. wow..mcm2 hal skrgnie..manusia makin pelik..semua pon nak saman...mcm best jek main saman2 ni kan..


    jum baca entry terbaru bARdbOO:
    Cara mendapatkan buffered earning Nuffnang

    BalasPadam
  3. yelah..kena setia jgk..wlaupun tk kwin lg..hehe

    BalasPadam
  4. sarah > smestinya..lom kahwin pun kena setia..belajar utk setia bila dah kahwin nnt

    BalasPadam
  5. apa2 je la si maria tunku sabri ni,menyampahhhh i

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!