Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 12 Jun 2010

Kalau



Kalau saya kuat belajar
mereka kata saya tunjuk pandai

kalau saya tak lulus exam
mereka kata saya memang tak pandai

kalau saya siap kerja sekolah
mereka kata saya meniru

kalau saya tak siap kerja sekolah
mereka kata saya malas


kalau saya jalankan tugas

mereka kata saya gila kuasa



kalau saya tak jalankan tugas

mereka kata saya tunggul


kalau saya buat kerja

mereka kata saya menunjuk


kalau saya tak buat kerja

mereka kata saya tak tahu buat apa-apa



kalau saya cakap sedikit

mereka kata saya mengada-ngada


kalau saya banyak cakap

mereka kata saya macam-macam

kalau saya mengambil berat

mereka kata saya suka menyibuk


kalau saya tak mengambil berat

mereka kata saya pentingkan diri


kalau saya duk diam-diam

mereka kata saya kera sumbang


kalau saya duk bising-bising

mereka kata saya burung murai

kalau saya kata saya cantik
mereka kata saya perasan

kalau saya kata saya hodoh

mereka kata saya ni merendah diri



Ah...penat dah nak berkalau nih...baca je lah mana yang ada yer

1 ulasan:

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!