Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 15 Mei 2011

Nurul Ain Nordin | Model Islam Separa Bogel

Mula-mula makngoh terbaca di sebuah laman blog yang mengisahkan seorang model muslimah bergambar separa bogel. Kemudian, hari ini Joyah Utusan Malaysia pula bising dalam segmen dia dengan tajuk " Artis kita makin haprak?"

Joyah tak sebutkan nama artis tersebut tetapi gambar separa bogel gadis Islam tersebut ada Joyah letakkan sebagai bukti. Alahai, rupanya keturunan Khan lagi tu budak ini.

Makngoh jumpa biodata artis tersebut seperti di bawah ini. Namanya Nurul Ain. Alahai, nama pun keislaman dan kemelayuan dah.
    sorry yer, gambar separa bogelnya telah makngoh kerat-keratkan.
    Tinggal kepala dia je untuk direnung.
    Asalnya makngoh ada letak biodata artis ini.
    Namun, tidak sampai 24 jam makngoh telah disumpah seranah oleh seseorang.
    Jadi, untuk mereka yang nak tahu biodata artis ni, sila klik
p/s : Joyah oii, baru tahu ke artis kita haprak? Lama dah makngoh tahu.
Tengok gaya berkembam pun dah nampak kehaprakkan mereka itu.
Itu belum lagi yang gambar peluk-peluk, pegang-pegang tu.

1 ulasan:

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!