Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Jumaat, 28 Mei 2010

Selamat tinggal Sandakan untuk 3 minggu...akan kembali lagi, insyaallah

Esok pukul 10.20 pagi mak ngoh akan bertolak dari Airport Sandakan menuju ke Terminal Tambang Murah Kuala Lumpur. Kemudian pada pukul 3.50 petang, mak ngoh ambil satu lagi flight menuju ke Lapangan Terbang Sultan Ismail di Pengkalan Chepa, Kelantan. Tujuanya hanya satu...balik kampung...ho ho ho balik kampung...

Eh eh rasa macam raya la pulak. Yang penting hati gembira dapat cuti lama. 3 minggu nih. Bukan alang-alang lagi cuti. Mesti gunakan masa 21 hari nanti dengan baik.

Sekarang nih, mak ngoh mengemas baju. Tak siap-siap dari petang semalam lagi. Haha... Beg kecil. Tapi barang yang nak disumbat ke dalam tu banyak. Ikan kering terbok Sabah pun ada. Haha...termasuklah kertas exam budak-budak yang terpaksa ditanda di kampung memandangkan masa tak cukup di sini.

So...macamana nih, beg kecil tak muat. Ada beg yang besar gedabak. Setinggi dekat-dekat 1 meter kut. Pernah mak ngoh bawa besar ni pergi kursus induksi. Semua orang menegur mak ngoh yang berbeg paling besar. Haha... nak buat macamana. Dah namanya perempuan. Mestilah banyak barang nak diangkut ke hulu ke hilir. Ye ke tak?

Mak ngoh bukan apa. Mak ngoh ni pemalu sebenarnya (ewah). Beg orang lain kecil-kecil jer, tiba-tiba beg mak ngoh pulak yang besar. Tak ker ajaib tu. Lagipun airasia ni, terlebih sekilo bayar RM 15. Lebih lagi, bayar lagi... Kalau beg besar maknanya barangnya pun beratlah. Selagi muat selagi tu isi. Rasa nak balik semua barang ke kampung.

Huwaaa....dalam hepi nak cuti sebenarnya sedih gak nak tinggal budak-budak mak ngoh. Mesti kat kampung nanti rindu celoteh mereka yang macam murai. Adus...ini yang tak best. Malam semalam pun dah ada budak2 mak ngoh yang sms gitau "rindu cikgu".... Padahal siangnya tu kami bersekolah. Tapi saat berpisah memang akan rasa cepat rindu. Mak ngoh pun sms reply "miss you too" Hik hik hik... students perempuan yer.. bukan laki.

Erk...selama 3 minggu di kampung nanti adakah bermakna 3 minggu jugaklah blog ini tidak akan diupdate? Al maklumlah, kalau di kampung, terlalu banyak aktiviti harian terutamanya berjalan-jalan, sibuk dengan memasak dan sibuk dengan makan-makan.

Tapi...adakah orang akan perasan blog ini tidak diupdate?
Ada orang kisah ker?
Macam tak ada pun
:(

Apa-apa pun, terima kasih kepada follower mak ngoh.
Jasamu dikenang.
Aiseh!!! Haha..wink wink

Terima kasih juga kepada visitors yang datang melawat blog, membaca entri dan yang selalu berwalking n berjogging di sini.

Terima kasih kerana sudi melawat blog yang usang ni.
Al maklumlah, tuan punya blog dah bernama tua
jadi blognya tak adalah canggih.
Yang penting klasik..
Haha...

So...tata,...SALAM
C U Next Time

2 ulasan:

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!