Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Jumaat, 1 April 2011

Gambar pelbagai masakan paprik

Dah lama makngoh tak bercerita pasal resepi. Sebabnya....sebab makngoh tak masak sejak pindah ke KL nih. Huhu. Asyik makan di kedai di atas beberapa sebab tertentu. Dapur rumah berasap hanya untuk masak air jer. Nasi pun tidak pernah masak. Isk...isk...memang teruk.

Sejak hamil nih, hobi makngoh lain sikit. Ada hobi suka melihat gambar makanan dan suka makan... hehe. Jadi tadi, makngoh google paprik dan dapatlah macam-macam masakan paprik. Wah,,,,nasib baik tengah kenyang nih. Jadi tak terliur.

Ada macam-macam masakan paprik yang makngoh jumpa. Rupanya, kerang pun ada orang buat paprik oooo....macamanalah rasanya?

Yang lain tu, masakan paprik biasa seperti paprik ayam, daging, udang dan sotong. Dah biasa kan?

Okey ler, selamat menjamu selera melihat gambar-gambar di bawah ini -:



kredit to -: bapak google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!