Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Isnin, 19 Julai 2010

Award untuk followers mak ngoh


url award : http://4.bp.blogspot.com/_6us0acYAvHU/TERLz3dayeI/AAAAAAAAAmI/8rB5h-_Py9Y/s1600/award+makngohselamoh.jpg

Okies...tiba-tiba pulak rasa nak kasi award kepada SEMUA followers mak ngoh di atas tu...

cara bagi award -: Untuk pengetahuan followers semua, mak ngoh tak ping entri ni dan mak ngoh takkan ke blog anda atau tag blog anda atau emel anda untuk bagitahu bahawa anda telah dapat award ni...


Anda cuma akan tahu kewujudan award ni kalau anda jalan ke blog ni dan baca entri ni jer..



Peraturan -:
1) Bila dah baca entri ni dan anda masukkan award di blog anda, itu tandanya anda follower yang paling setia...

ekeke eke ...aci dan adil tak peraturan ni?

2) Sila tinggalkan jejak jika anda telah mengambil award ni yer sebab akan ada award lagi spesel akan menyusul untuk anda.

3) Buat link untuk pemberi award.

4) ceritakan 3 perkara apalah yang ada di blog yang beri anda award ni.

5) beri award ni kepada semua followers anda guna cara mak ngoh di atas tu gak.




p/s : folllower baru digalakkan. Jom jadi follower makngoh :)

5 ulasan:

  1. tq makngoh..Ummi terima award ni ye...tak pandai la nak ambik camna...tp ummi try...betul ke ye apa yg ummi buat entry kat blog ummi mengenai award ni...ummi ni kan masih baru lagi...

    BalasPadam
  2. award yang cantik..tahniah..

    BalasPadam
  3. Tq makngoh....
    nnti sy simpan award nie dlm almari koleksi award sy erk..

    BalasPadam
  4. salam makngoh

    nnti masa lapang Hanie publish award ni ye ...
    tq :)

    BalasPadam
  5. terima kasih..sangat2 hargai..
    :))

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!