Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Isnin, 5 Julai 2010

Apa kata suami bila isteri kedua ditangkap khalwat?

yang botak itu adalah kekasih si isteri. yang rugged pink kaler tulah isterinya
.......................................................................................................................................................

Kata suaminya~~~

“Hancur luluh hati saya mengenangkan kecurangannya sedangkan selama ini saya yang banyak menaikkan perniagaannya sehingga berjaya. Saya begitu kecewa dengan apa dilakukannya,” katanya.

“Baru kini saya tahu mengapa hubungan kami selama ini begitu dingin sehinggakan dia seolah membenci saya setiap kali tiba giliran saya pulang ke rumah untuk menunaikan tanggungjawab kepadanya,” katanya yang mempunyai seorang anak lelaki berusia tiga tahun hasil perkongsian hidup dengan isteri keduanya itu.

“Apa yang tinggal kini hanya kenangan bersamanya selama lebih 10 tahun mengenali sebelum kami mengambil keputusan bernikah lima tahun lalu.

“Hati saya hancur dan sudah tawar untuk menerimanya selepas mengetahui kecurangannya. Saya rasa dikhianati,” katanya sebak.

Kata mak ngoh pula (eh eh mak ngoh pun nak menyibuk hal rumahtangga orang)
  • What you give, you take back!!!
  • Mungkin ingatan untuk si suami tentang apa yang dia lakukan terhadap isteri pertama.
  • Mungkin untuk suami rasa apa erti curang, kecewa dan dikhianati.
  • Selebihnya, biarlah ALLAH yang tentukan, sebab mak ngoh tak berhak nak nilai. ERK!!!

Pengajaran untuk mak ngoh

~~~ SETIALAH DAN JANGAN CURANG~~~

BERDOSA BESAR SEORANG ISTERI CURANG KEPADA SUAMI

5 ulasan:

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!