Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 4 Julai 2010

Kasihan si Ibu setelah tahu anaknya mengandung

Nak salahkan ibubapa, macam bukan salah ibubapa sepenuhnya juga. Macam kes nih, ibunya dah alert dengan perubahan bentuk badan anak gadisnya. Lalu dia menjalankan ujian kehamilan ke atas anaknya dan mendapati, memang SAH anaknya mengandung.

Anaknya baru di Tingkatan 3 dan telah pun mengandung 4 bulan. Mungkin jatuh terduduk si ibu apabila mengetahui anak yang dikandung dan dilahirkannya telah memalukannya.

Menurut sumber polis -:

"Remaja berkenaan mengaku dia mengandung hampir empat bulan dan menyatakan ia hasil hubungan seks dilakukan bersama teman lelakinya,”

"Teman lelaki remaja terbabit langsung tidak mahu bertanggung jawab atas apa yang dilakukannya sebelum bertindak melarikan diri"

Ini berlaku setelah ibu pelajar itu pergi ke rumah teman lelaki anaknya untuk berbincang dan meminta lelaki itu bertanggungjawab.

“Berikutan itu, ibu mangsa yang tidak berpuas hati membuat laporan polis berhubung kejadian terbabit selepas perbincangan secara baik yang cuba dilakukannya tidak dilayan teman lelaki anaknya itu,” katanya.

Teman lelaki anaknya telah ditangkap polis.

......................................................................***................................................................
Seboleh dan sebaik-baiknyalah kan~~~ jangan benarkan anak gadis bersosial dan keluar rumah walaupun alasannya sekadar nak keluar beli koteks atau study group. Erk

Pergi sekolah hantar dan balik sekolah pun hantar. Awasilah anak anda demi masa depan mereka.

Budak sekarang memang mereka tak tahu dan tak nampak baik buruk sesuatu perkara walaupun memang mereka tahu zina itu berdosa. Yang mereka nak hanyalah keseronokkan dan nikmat seks jer. Mereka masih tidak faham nilai cinta dan nilai seks.

1 ulasan:

  1. Memang menyedihkan..Kadang2, ilmu agama y diberi dah cukup, pengetahuan ttg seks pun dah ada tp tetap berlaku juga. Nafsu mengatasai segala.

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!