Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Khamis, 11 November 2010

DJ Radio Musik tidak buat homework terlebih dahulu.

Awal pagi tadi (11/11/2010) dalam pukul 6.01am makngoh bertolak ke sekolah ditemani radio musik yang dikendalikan oleh dua orang dj.

Dalam pukul 6.06 am, makngoh dengar makluman dari salah seorang dj. Dj tersebut memaklumkan RTM akan mengadakan siaran secara langsung perlawanan Malaysia dan Jepun tepat pada pukul 3.50 petang ini.

Makngoh TERpelik sendirian.  Siaran secara langsung? Jadi berapa kali Malaysia VS Japan sedangkan semalam makngoh sudah tengok perlawanan tersebut di Astro Arena secara langsung dan makngoh dah update pun keputusan perlawanan tersebut sebaik sahaja perlawanan tu tamat semalam.

Kemudian, dalam pukul 6.15 am, baru dj tersebut buat pembetulan. Katanya, perlawanan tersebut telahpun berlangsung semalam dan Malaysia telah kalah 2-0 terhadap Jepun. Haha,,, lambat eh dj-dj ini dapat maklumat macam tinggal di pendalaman je.

Dj perempuan tu tanya pulak, jadi bila pula perlawanan seterusnya Malaysia ni? Dj lelaki itu jawab mungkin beberapa hari lagi. Lor, tak tahu jugak? Isk...isk. Dah duduk mengadap komputer berinternet, takkanlah maklumat sebegitu tak boleh goole sekejab.

p/s : Kalau tak tahu, baik jangan terus beritahu. Buat malu je sehingga menampakkan mereka tak buat homework terlebih dahulu sebelum menyampaikan maklumat. Lawan China nanti, RTM ada buat siaran langsung ker?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!