Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Khamis, 18 November 2010

Kemalangan ngeri | Penumpang hancur berkecai di jalan raya

Fuh, memang ngeri kalau nak dibayangkan bagaimana penumpang-penumpang boleh hancur berkecai. Lepas tu, "cecair-cecair" dari penumpang itu
meleleh-leleh di jalan raya.

Sayangnya, kemalangan ini tidak dihebohkan di negara kita walhal memang berlaku. Jadi, siapakah yang harus dipersalahkan. Fuh, kalau kes kemalangan,
terus cari siapa yang bersalah. Ekekeke.

Berita dan media memang menganaktirikan kes-kes kemalangan macam ni.
Lagipun, kemalangan ini berlaku di negeri pantai timur.

Makngoh pun tak faham mengapa mereka tidak buat liputan mengenai kemalangan sebegini sedangkan penumpang-penumpang kemalangan ini parah teruk.

Hancur...hancur...hancur... Yang tak hancur tu baguslah.
 Selamat geng-geng peniaga dan peternak.








Nak tengok gambarnya?






Makngoh cuma ada sekeping jer gambar kemalangan tu.








Tengoklah

3 ulasan:

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!