Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Khamis, 30 September 2010

Gubahan Hantaran : Gula pasir


Ini gubahan gula pasir. Hantaran ni masa pertunangan makngoh bulan 3 lepas dari pihak lelaki. Macam susah nak buat. Hantaran ni biasa je, tapi klasik.

5 ulasan:

  1. ni mak ngoh wat sdiri ko?...kreatip..xpenah tgk hantaran gula pasir..hehe..akak kawin thun 1999..xde kekreatifan kot zmn akak tu..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Cantik gubahan ni, akak selalu buat gubahan bentuk macam ni tapi guna wajik pulut..

    BalasPadam
  3. ada org buat guna nasi himpit pun ada..

    BalasPadam
  4. ada gak orang buat dgn pulut kuning n merah. bukan makngoh yg buat...manalah makngoh pandai. tapi ingat nak belajar dgn makcik yg buat ni. biasanya org tua -tua pandai buat benda ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. tanya sikit makngoh, ni kat negeri mana coz tak pernah nengok org bg camni, beras, kelapa,minyak masak tak bagi sekali ke

      Padam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!