Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 25 September 2010

Saya klik nuff awak, awak klik nuff saya tau!

Ops, satu lagi entri sebelum bersiap. Ekeke...

Dalam seminggu dua ni, makngoh perhatikan MACAM ramai pula yang tinggalkan msg di shoutbox makngoh pasal "klik nuff, jangan lupa klik nuff saya pula"

Makngoh berterima kasih sangat kepada mereka yang memang betul klik. Tapi sayangnya, yang makngoh perasan, sebenarnya tiada pun yang klik sebab seminggu ni, akaun nuff makngoh statik/pegun/ tak bergerak/ duit tak naik pun.

Makngoh tak paksa pun visitors makngoh klik nuff blog ni tetapi makngoh bersyukur dan berterima kasih jika ada yang klik. Cuma makngoh nasihatkan janganlah MENIPU.

Kalau sekadar blogwalking, teruskan blogwalking dan kalau sekadar say hai pun okay dah. Jika sempat, makngoh akan balas kunjungan anda tu. Nasihat makngoh, jangan mengaku klik, jika anda tidak berbuatnya.

TAPI makngoh akui, ada blogger yang memang betul klik...bila mereka klik, makngoh cek nuff memang ada duit bertambah. TERIMA KASIH banyak-banyak kepada mereka itu.

2 ulasan:

  1. slalu jumpa mereka cam nie.. same la ngan sy.. ckp klik... tapi wit x masyuk gak.. hehe.. klik jgn x klik.. hehe

    BalasPadam
  2. Boleh pakat2 klik yer.. xkena banned ka? Maaf saya baru dgn dunia blogging ni.. Jom jemput sumer ke blog sy http://rasa-sayang-eh.blogspot.com

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!