Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Selasa, 22 Jun 2010

Eumora Original Vs Tiruan

Sambil mak ngoh jalan-jalan main internet, mak ngoh terjumpalah satu cerita mengenai sabun Eumora. Mak ngoh memang guna sabun nih, sebab yang sabun kotak pertama mak ngoh beli tu, berkesan dan rasa ada perubahan.
Kemudian, bila beli yang kotak kedua, tak rasa apa-apa pun. Macam pakai sabun biasa jer. Pelik gak. Jadi mak ngoh terfikirlah kut-kut mak ngoh terbeli sabun tiruan. Tengok gambar kat sebelah kiri tu, ejen kata sabun Eumora yang original ada hologram, simbol yang kat kotak sebelah kiri bawah.


Gambar kat bawah nih pula, kotak kedua Eumora yang mak ngoh beli


Tengok pula gambar kotak pertama di sebelah kanan tu... sama jer kan?

Jadi adakah ini bermaksud, mak ngoh telah terbeli 2 kotak Eumora tiruan?
Tapi kenapa kotak pertama (belah kanan) yang mak ngoh beli tu kan berkesan jer...ada perubahan pada kulit.
Apa kes?
Ada orang pakar Eumora tolong jawab leh?

3 ulasan:

  1. Salam Makngoh,
    Kak leha da beli juga sabun ni..tapi sama aje pakai dgn tak pakai tak dak perubahan pun..so dah tak teringin lagi nak pakai la ni pakai bedak sejuk saja la...

    BalasPadam
  2. wsalam kak leha...sabun eumora yg ori kalau sapu buih di pipi dalam 3 minit, memang akan rasa perubahan pada muka. Kulit jadi tegang. Tapi memang akan mengelupas sikit. kena pakai pelembab

    BalasPadam
  3. hai mak ngoh...saye penah pakai sekejap sabun ni...x sanggup r pakai...kulit sekering kering nye...pastu pedih2....stop terus...depa cakap bendu memang ade kesan...tapi kite yang merase bende2 tu....tak tepikir pun nak pakai pelembap...tu pun saje nak try...hahhahah

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!