Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 31 Oktober 2010

Kemalangan di Setiu : Ragut 5 nyawa | Gambar kereta remuk


REMUK...Keadaan kenderaan yang terlibat dalam kemalangan mengakibatkan empat sekeluarga termasuk seorang bayi berumur setahun antara lima yang terkorban di Kilometer 67.5 Jalan Penarik, Permaisuri di sini.

Empat sekeluarga termasuk seorang bayi berumur setahun antara lima yang terkorban dalam kemalangan ngeri melibatkan dua buah kenderaan di Kilometer 67.5 Jalan Penarik, Permaisuri di sini hari ini.

Dua lagi parah manakala 10 yang lain cedera ringan dalam kemalangan ketika hujan lebat antara kereta Proton Wira dan sebuah van berhampiran Kampung Nyatuh, di sini kira-kira pukul 1.30 tengah hari.

Mereka yang maut ialah pemandu kereta Proton Wira, Noorazdy Yelwy Sidek, 32; adiknya, Noorazry Elmy, 29; Noor Afzan Efizalman, 16; Nor Amisya Maisarah, anak Noorazry Elmy yang berumur setahun.

Turut terkorban seorang penumpang van, Mek Wook Yacub, 76. Kesemua mereka berasal dari Besut.

Kesemua yang terbunuh kecuali Nor Amisya Maisarah disahkan mati di tempat kejadian akibat kecederaan serius di kepala dan tersepit dalam kenderaan. 

p/s : Al-fatihah. Makngoh tak ada mood nak bebel pasal kemalangan. Antara kecuaian dan takdir ALLAH. Redha dengan apa yang berlaku.

Dalam kejadian di Ipoh pula seorang lelaki berumur 28 turut meninggal akibat kemalangan ketika menyeberang jalan.

1 ulasan:

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!