Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Jumaat, 8 Oktober 2010

Muslimah UIA ke yang dimaksudkan iluvislam?

sumber iluvislam
Tajuk entri berbentuk pertanyaan ye bukan penyataan. Lihat gambar di bawah yang menyokong pertanyaan makngoh. Pendapat makngoh, mungkin ada segelintir muslimah UIA yang terlibat tapi 'dek nila setitik rosak susu sebelanga' , mungkin juga muslimah dari tempat lain, mungkin juga tiada pun muslimah UIA yang terlibat.



ATAUPUN mungkin ada juga yang tiba-tiba jadi muslimah kerana nak tunjuk kepada Maher Zain dan nak join konsert Maher Zain semata-mata.
TETAPI SANGATLAH MALANG jika yang dimaksudkan itu, memang perempuan yang bertudung sejak kecil lagi. Ada ilmu, tahu batas-batas tetapi 'ops terlebih sudah' akibat ter ghairah bila melihat Maher Zain.

Makngoh rasa tak sesuai bila ada orang duk bercerita mengenai perempuan bertudung dengan menggunakan istilah muslimah. Ada baiknya, jangan gunakan istilah muslimah ler kalau dah terkinja-kinja, terlompat, terpekik macam tu yer. Guna jer lah 'perempuan bertudung'. Tak salah kan :)

Zaman sekarang bertudung tu belum tentu lagi muslimah. Wartawan Melodi yang bukan Islam pun pandai bertudung bila pergi kubur artis.

Lihat jer aksi budak sekolah bertudung yang berzina di tepi jalan. Muslimah ker?


gambar zina tersebut diambil dari blog TOK KIYAI.

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. dunia hmpir kiamat...
    salah satu tnda2 kiamat
    =(

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!