Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Khamis, 27 Mei 2010

Mak ngoh tersilap tiket flight...apa daaaa


Haha...mungkin terlalu rindu sangat nak balik kampung jadi mak ngoh dah set dalam fikiran mak ngoh, balik kampung pada 28hb mei 2010. Maklumlah, dah dekat 3 bulan mak ngoh tak balik kampung. Tak ada bajet ler nak balik tiap-tiap bulan. Tambang Airasia nih bukannya murah walaupun iklannya murah. Time nak beli mesti harga dah melambung tinggi.


Lagipun asalnya mak ngoh dah beli tiket bertarikh 5hb Jun 2010. Kemudian, tup tup ada perkhabaran gembira yang sekolah mak ngoh mengambil cuti untuk Pesta Keamatan. Jadi, kami cuti awal seminggu dan kami bercuti selama 3 minggu. Masyuk... Walaupun kena tukar tiket dan kena bayar penalti + harga beza tiket yang hampir RM 500 tapi tak apa lah. Janji leh balik awal.


Jadi tadi, tiba-tiba mak ngoh masuk akaun Airasia dan cek tiket untuk balik ni. Rupanya tiket sebenar yang mak ngoh beli tanpa sedar tu bertarikh 29hb mei 2010. Hari Sabtu nih. Pelik. Kenapa mak ngoh beli hari Sabtu sedangkan hari Jumaat (iaitu esok) telah pun cuti sekolah.

Mungkin juga kerana harga tiket pada hari Jumaat tu tinggi sangat. Maklumlah esok adalah Hari WESAK.


Alah, tak kisahlah 29hb pun. Lewat sehari jer. Nasib baik tersilap tiket yang lewat sehari. Kalau tiket tu bertarikh 27hb tanpa mak ngoh sedari. Tidak ker menangis tak berlagu tu....

SyukurLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!