Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Selasa, 4 Mei 2010

Sikap-sikap pekerja

Saja jer mak ngoh gatal tangan nak list sikap-sikap pekerja atau sikap2 manusia yang mak ngoh jumpa sepanjang umur mak ngoh yang da tua nih....:)

> manusia jenis bising bagitau orang dia banyak keje dan dia buat keje dia sampai siap.

>manusia jenis bising bagitau orang dia banyak keje tapi langsung tak buat keje pun. Stress la kononnya. Padahal malas. mgomel je banyak.

> manusia jenis bising bagitau orang orang dia banyak keje dan dia buat keje tu tapi bila dah siap keje tu.dia dah pengsan..haha

> manusia jenis diam2 jer dia banyak keje dan dia buat keje dia sampai siap.

> manusia jenis diam2 dia banyak keje, dia buat keje tu tapi dia stress sbb tak luahkan. ini sampai leh jadi gila tau

> manusia jenis diam2 dia banyak keje dan dia diam2 tak buat pun keje tu. Ini jenis betuah..haha

> manusia yang tak ada perasaan dan tak perasan pun dia ada keje ker tak? ini kena mandi bunga 7 telaga dulu.

jadi di manakah tempat anda? anda jenis pekerja yang macamana? klu mak ngoh nih, mmg dah konfom jenis bising tapi keje siap lah setakat nih..alhamdullillah. :)


Reflection : Mau tak mau kena ingat bahawa kerja itu adalah AMANAH yang kena dilakukan untuk mendapatkan gaji yang halal. Kalau anda tak buat keje, anda makan gaji buta...gaji buta itu adalah HARAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!