Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Isnin, 3 Mei 2010

Mid Year Examination

sedar tak sedar..rupanya dah masuk pertengahan tahun...cikgu cikgi dah mula bz buat soalan exam tuk budak2...ada stengah sekolah soalan beli. cikgu kurang keje skit. tp macam sekolah mak ngoh nih, cikgu kena sediakan semua. tp itu belakang kiralah.


jadi exam telah djangkakan 13hb.5 nih. kenapa djangkakan? sbb sampai ari nih, jadual rasmi exam lom lagi kuar. isk isk..xpatut tol. next time gitau la cikgu awal2 tarikh rasmi. ingat cikgu nih ahli sihir ka guna abrakadabra jer tup tup siap soalan exam dgn siap staple semua dah...ahaksss...

jadi.....apa cite paper mak ngoh? paper math da siap...tp paper fizik baru siap 1 paper 1. paper 2 n paper 3 lom lagi ditaip... huh, byk keje ler klu kena wat soalan nih. sebenarnya wat soalan lagi teruk dari menjawab soalan. saper yang ada pengalaman wat soalan tu mesti tau lah kesengsaraannya. kecualilah orang tu fotostat jer dari buku2 rujukan :) ahaksss...

cuma kadang2...terbalas ker wat soalan bagus2 dgn tebal mengikut format SPM tp sygnya budak tinggal kosong jer :( bukan semua mjawab, ada plak tu yang jawab tp semua salah. tp ini bkn isu PPSMI ye. bkn salah PPSMI tp mmg salah budak yg malas belajar. budak skrg tlalu byk godaan hidup dorang. astro tenet, shoping kompleks n mcm2 pusat lepak dorang. buku ntah ke mana...

Reflection : Enjoylah sangat klu ada yakin ada hidup di dunia nih selamanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!