Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Isnin, 19 Julai 2010

Fuh, kalau macam ni, tak payah tunggu duit nuffnang dah

Tengok tu, tiba-tiba mak ngoh ditawarkan duit sebanyak US$ 12500, 000.

Tapi mak ngoh tak nak pun duit tu , saper yang berminat,

boleh jer kontek mak ngoh, nnt mak ngoh tolong uruskan anda berhubung dengan mat saleh tu...eke keke ekeke.

yang penting kena bagi mat saleh tu, nama penuh, alamat, nombor tepon dan gambar anda.

p/s : gambar untuk dibuat calon menantu, mungkin?

wakaka

*jgn percaya emel macam nih!

5 ulasan:

  1. kita pn dh byk sgt lebih, igt nak bg balance kat mat salleh tuh ler

    BalasPadam
  2. x kan terpengaruh dgn emel mcm 2 mak ngoh..

    BalasPadam
  3. penipu je ape yang dicatatkan dalam emel tu..sye pon dah pernah dapat dah..haih..

    BalasPadam
  4. mengong mat saleh,. hohoho

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!