Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Rabu, 11 Ogos 2010

Ahli politik dibidas alim-alim kucing

Siapakah ahli politik itu? Siapakah yang membidasnya? Acara bidas membidas ini tercetus apabila ahli politik tersebut meminta kerajaan negeri Selangor menutup semua pusat hiburan di Selangor sepanjang bulan Ramadhan ini.

"Pemimpin berkenaan seolah-olah 'alim-alim kucing' kerana mencabar ianya ditutup sepanjang bulan Ramadan sahaja" itulah ayat orang yang membidas.

Kata orang yang membidas itu lagi , setiap bulan adalah haram bagi semua aktiviti maksiat bukan bulan Ramadan sahaja.

“Ini menunjukkan betapa ceteknya ilmu agama pemimpin-pemimpin dot*. Bulan Ramadan baru nak tunjuk alim,”

Sorry yer...dot* itu nama parti politik.

Sebelum ini, ahli politik tersebut telah mencabar Kerajaan Negeri Selangor supaya menutup semua pusat hiburan dan rumah urut di negeri itu bagi menghormati bulan Ramadan dan mengelakkan tuduhan dot dot* berada di bawah telunjuk DAP.

Sorry lagi, dot dot* juga nama parti politik.

Malah Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Selangor, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo juga pernah mencabar kerajaan negeri Selangor menutup premis perjudian dan rumah urut.

Anda nak tahu siapakah yang dibidas dan siapakah yang membidas? Klik sini

Yang misterinya, kenapa Selangor sahaja diminta tutup pusat hiburan dan rumah urut? Negeri lain tiada pusat hiburan dan rumah urut ke?

Makngoh setuju tutup semua pusat hiburan dan rumah urut seluruh negara selama-lamanya. Berani ker?

5 ulasan:

  1. dah baca pagi td dale sinar harian. memey tahu pun sapo hok mokngoh maksud kan. ambo pom sependapat dgn mokngoh, haramkan semuo tempat2 gituh. tp mcm mana dgn hak kaum lain?

    BalasPadam
  2. ttp forever and ever!yeah!
    tp mcm x brani je dorang mak ngoh..
    :)

    BalasPadam
  3. eelobor,,,agama kaum lain pun sebenarnya tidak membenarkan maksiat. Kristian tidak benarkan maksiat dan seks luar nikah..., begitu juga Hindu dan Budha... masalahnya, pengikut agama yg tersasar dari ajaran agama. Bukan begitu ker?

    BalasPadam
  4. mok ngoh: betul gok tuh, nok kiro arak tetap ado di jual di kelate deh?

    BalasPadam
  5. biasa la la maknagh oi,
    org politik ni kejenye mcm promoter kicap gak.
    sj nk cr publisiti, buat je la pape statement.
    slamat berpuasa. malas nk kutuk org bulan2 baik nih. hehehe

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!