Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 8 Ogos 2010

Piala Malaysia...Adeh! Kelate dan Negeri Sembilan satu kumpulan



Nak kata bagus ker tak bagus ek ...
tahun lepas Kelate dan Negeri 9 ni bertemu di Final dan Negeri 9 berjaya jadi JUARA PIALA MALAYSIA


Itu cerita tahun lepas,

Tahun ni, tiba-tiba pula...Kelate dan N9 diundi dan berada dalam kumpulan yang sama.

Apa cite nanti...kita tunggu lepas raya nanti sebab perlawanan bermula 14 September sehingga 30 Oktober.

Yang pasti makngoh rasa bergegar dan hangat la game Piala Malaysia tahun ni.
Mana taknya, Kelate vs N9 tu... ramai penyokong yang panas bontot ler nanti...

Sebelum Final lagi,rasanya dah bergegar stadium. ...hua hua hua

Juara dan Naib Juara bagi setiap kumpulan akan dapat bertanding ke peringkat suku akhir.

IKLAN : GOMO KELATE GOMO

12 ulasan:

  1. adoi...mmg dah panas bontot dah ni pon mak ngoh!

    BalasPadam
  2. cik panadol....jaga2 panas bontot tu kang terbakar kerusi...ekekeke...isu panas dah ni

    BalasPadam
  3. ne yg kito tunggu ne..bior n9 kalah awal2 lagi..hehe..

    p/s...go more kelate go more

    BalasPadam
  4. yeah! gomo kelate gomo..biar panas bontot jangan panas hati..kih3.

    BalasPadam
  5. ohoi..nak tgk nie..x sabo lak

    BalasPadam
  6. yer..makngoh pun tak sabar...nak tengok 1st match kelate vs n9...apa akan terjadi...siapa akan menang

    BalasPadam
  7. haha.. tengok bola jugok mok ngoh nih.. ehehe

    BalasPadam
  8. hamzah >
    semestinya makngoh tengok bola...tapi game hok ada kelate jah..game negeri lain dop minat..wink wink

    BalasPadam
  9. ehehe.. tak tinguk lak piala malaysia

    BalasPadam
  10. Jard > tinguk la Piala Malaysia...piala negara kita itu bah

    BalasPadam
  11. saya peminat red warriors gak. hahahahaha

    BalasPadam
  12. kurang meminati lak..
    hehe

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!