Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 21 Ogos 2010

Wow, buang bayi lebih canggih. Dera dulu baru buang

Tepuk tangan dulu kepada manusia yang melakukan kejahatan ini. Semoga manusia itu ditimpa bala di dunia dan dibalas neraka nanti. Geram sangat dah makngoh ni. Malas nak doakan mereka yang buat tu bertaubat. Biarlah ALLAH balas dengan api neraka.

Kejam sungguh. Tengok gambar di atas tu. Bayi tersebut telah mati akibat didera dan ditinggalkan di perhentian bas. Mayat bayi tu ditemui oleh pelajar sekolah pada pukul 6 pagi semalam ketika mereka hendak ke sekolah.

Polis mengatakan kemungkinan bayi ini adalah keturunan Melayu dan dibuang setelah mati didera.

Baca berita penuh di sini

4 ulasan:

  1. sedih tgk bby yg dbuang. ksian die, tk brslah pun..

    BalasPadam
  2. sedihhh...:(

    terus sy cium2 baby saya..kesian kat kawan2 dia diperlakukan begitu...

    BalasPadam
  3. astaghfirullahalazim!ape nak jadi lah dunia sekarang ni.sedih tgok.baby tu mcm dh besar je.kesiannya dia='(

    BalasPadam
  4. hok molek atok palo mok pok budok tu dinding, pahtu ikat di pokok, jiruh air gulo biar krenggo dok hirung situh. tok abih lagi, pahtu letok atah jale golek nga kreto golek slow2, jgn laju2 tok merasa feel plk

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!