Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Rabu, 25 Ogos 2010

Kota Bharu : Pesakit mental sembelih anak 3 tahun

anak lelaki berumur 3 tahun mati di tempat kejadian apabila bapanya yang gila telah bertindak kejam dengan menyembelihnya.


Yang makngoh nak ingatkan, janganlah cari pasangan yang ada masalah mental dulu atau sekarang, dan jangan cari pasangan yang ada keturunan penyakit ini.

Islam pun larang perkahwinan dengan orang yang nasabnya tidak baik.

Fikirkanlah

3 ulasan:

  1. xtau nak cakap apa.. kat blakang rumah syeragh dlu ada gak org gila.. time ok2, time x ok, jalan merayap smpai ke kb, kdg2 xpkai pape.. lau org kg tgk nasib baik, lau org laur tgk, polis la p angkut.. kdg2 kesian.. tp dia bukan jenis agresif.. skrg xtau apa khabar berita, family tu da pindah

    BalasPadam
  2. patut lah, mok ngoh bz lonih

    BalasPadam
  3. Salam MakNgoh

    Mungkin sebelum kahwin, terlepas pandang perkara penyakit keturunan ni, dah sudah jodoh mereka.

    Rasanya sebab lama tak makan ubat tu.
    Kesian...

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!