Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Sabtu, 14 Ogos 2010

Suami tetak isteri waktu sahur pagi tadi di Perak

Berita Terkini tV3 sekejab tadi :

Kejadian ini berlaku di Perak. Seorang suami yang dikatakan mengidap penyakit mental telah menetak isteri dan menyerang 2 anak mereka. Isteri malang tersebut meninggal dunia akibat cedera teruk. Selepas menetak isterinya, dia berkurung di dalam bilik.

Pihak polis telah cuba memujuk suami yang mengamuk itu selama 3 jam tetapi tidak berjaya dan polis telah menembak lelaki itu hingga mati.

Seorang anak perempuan pasangan itu, berumur 13, telah cedera di badan dan putus 2 jari akibat tetakan bapanya. Adiknya berumur 10 tahun bagaimanapun selamat.

Ada juga berita ni di utusan

Kasihan anak-anak mereka yang telah menjadi yatim piatu dalam sekelip mata. Bagaimana kehidupan mereka nanti? Siapa yang menjaga mereka? Bagaimana raya mereka nanti?

3 ulasan:

  1. ermm..mtk la djuhkn dr dpt lelaki yg skit mental..tk psal2 kena tetak..adeihh..

    BalasPadam
  2. Islam mengariskan ..cari pasangan hidup kena tengok nasab dan keturunan juga.

    BalasPadam
  3. Aku rase pmpuan memang byk teraniaya dlm dunia ni, dah la lemah fizikal, then, slalu plak kena dera mental kat suami gampang, aku tak lelap tidor dalam 2 hari fikir kejadian ni, fikir pasal perasaan istri masa suami mngamuk dan masa suami ikat dan mula tetak tanpa belas kasihan... yaAllah sakitnya.... Allah saja yang tau... dia syahid... dan moga Allah kasihani dia kerana terlalu tersiksa ketika menghembuskan nafas terakhir... Lagi satu termenung fikir tentang nasib anak2 dorang yg yatim piatu dan trauma tngok kejadian depan mata.... Lagi satu aku hairan masa bising2 sahur tu.. jiran kalau panggil polis cepat msti dia boleh diselamatkan.. sbb aku tngok polis datang dah cerah.. dah 8.30am, dlm paper yg polis angkat anak dia yg berlumuran darah tu... mksudnya dah hampir 4 jam... memang lunyai la kena tetak... yaAllah.. yaAllah... ampunkan isteri... azabkan suami yg tak berusaha nak baik dan tenangkan hati anak2 mereka yaAllah.....amin2... lagi satu pesal pejabat agama tak nak bagi cerai... dh suami sakit mental ... kasi je la cerai... dh jadi mcm ni... aku rase mcm salah pegawai pej agama jugak la.. pmpuan2 ---- lebih baik jadi janda dari jadi mangsa lelaki mcm gampang, mcm haram !!!

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!