Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Jumaat, 6 Ogos 2010

erk! makngoh dapat pendapatan terumpuk rupanya...

Lor, sehari 2 ni mak ngoh sibuk dan tak sempat cek akaun nuff. lagipun, kalau makngoh cek akaun nuff, makngoh tengok analytics je. Jarang klik tempat earning. tadi makngoh cek , rupanya ada 1 iklan dalam list pendapatan terumpuk. Dah ada pun RMnya tapi makngoh tak tau mula sejak bila lagi iklan ni.

alhamdulillah... setelah 5 bulan main blog secara serius, akhirnya dapat juga iklan macam ni. Walaupun lambat tapi tetap syukur


tapi, bila tengok blog, tak ada pun iklan tu...

tak faham ...

harapan : agar mereka yang rajin klik tu, klik lah iklan nuff di blog makngoh ni...makngoh tak marah...kliklah sampai hang blog ni pun tak per.

ekekee

4 ulasan:

  1. itula pasal.....xde pun di blog :/ hmmm jugak

    BalasPadam
  2. teruskan perjuangan mak ngoh..

    BalasPadam
  3. hidup mok ngoh bersama karya2 blog nya....hehehhe. suka baco sinih

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!