Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 22 Ogos 2010

Kalaulah pelajar sekolah boleh kahwin?

Tugas dan tanggungjawab guru sudah boleh dikurangkan
terutamanya terhadap pelajar perempuan.
Sebab pelajar perempuan
di bawah tanggungjawab suaminya...
:)

10 ulasan:

  1. salam..hurm...haha..nak gelak pun ada tengok kartun tue..eh eh..serius ..serius..

    ha,hurm..ye tak ye gak..kurang sikit beban guru..mak bapak..semuanya terletak atas suami..kalau baik suaminya,baiklah hidupnya..kalau tak,berliku2 lah hidupnya..

    p/s: perempuan yg baik ntuk lelaki yg baik..lelaki yg jahat ntuk perempuan yg jahat.. tol x? hehe

    BalasPadam
  2. wsalam...eh eh eh amir ni macam berminat jer...dah ada calon ker amir ?

    BalasPadam
  3. oh Tuhan.tak dapat bayangkan keadaan macam ini T___T

    BalasPadam
  4. mokngoh: kalu ado calon lebih, tohok sini sore deh

    BalasPadam
  5. eelobor : hari tu cukup sorang jer...pahtu nok calon gapo lagi es

    BalasPadam
  6. brutalsolo : memang cool sokmo bebeh!

    BalasPadam
  7. owh.. kan ngandung extand plak.. maunya berapa tahun nak habiskan dari form 4-5.. sadis2

    BalasPadam
  8. syeragh : barulah dinamakan malaysia canggih. sekolah menengah pun boleh extend pengajian ala-ala di unibersiti, disebabkan pregnant...

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!