Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Selasa, 3 Ogos 2010

Ben Ashaari cuci blog, mak ngoh pun nak cuci gak lah

gambar google

INI NOTIS PEMBERSIHAN DAN PENCUCIAN


Semalam kalau tak silap, Ben buat entri mengatakan beliau mahu membersihkan blog beliau.


Mak ngoh pun terfikir ada bagus juga membersihkan blog. Bersihkan apa? Sebenarnya mengemaskinikan senarai blog list follower dan blog list yang mak ngoh follow.


Mengapa dan kenapa? Sebab, link list blog mak ngoh pun ada terdiri daripada mereka yang tidak update blog dan mereka yang tak nampak jejak pun di blog mak ngoh. Mak ngoh rasa tak adil kepada orang lain yang bersusah payah mengharungi rintangan dan cubaan untuk berkunjung ke blog mak ngoh tetapi mak ngoh tak letak pun url blog mereka di dalam blog ni. Oh tak patut mak ngoh ni kan?


Encik Ben memang terkenal dengan kreativiti beliau dan beliau buat link list dengan nama Terompah, selipUr Jepun (xtau nape ben taip selipur) dan Kaki Ayam tetapi mak ngoh rasa makngoh tak mo bagi nama kepada list nih. Cukuplah sekadar di nama Blog Followers. (sebab mak ngoh tak kreatif...ekeke kekee)


Sebelum tu juga, nak berterima banyak-banyak kepada Ben sebab beliau letakkan blog mak ngoh yang tak seberapa nih dalam list blog dia. Kalau tak silap mak ngoh, semasa beliau mula-mula letak link blog mak ngoh ni, follower makngoh sangatlah ciput, entri mak ngoh pun entah apa-apa je dan design blog mak ngoh pun tak menarik. Ini buktikan beliau tak sombong dalam memilih-milih link blog untuk dipamerkan. Jasamu dikenang encik ben.


Okies, itu saja notis pembersihan. Kalau ada follower yang mahu link blog anda dimasukkan, boleh tinggalkan komen. Tapi mereka yang selalu datang ziarah blog nih, mak ngoh tak lupa url anda! Jangan risau... :)


*Mungkin pembersihan bermula hujung minggu ni sebab itu je waktu mak ngoh free sebebas-bebasnya maka bolehlah makngoh lap, mop dan vacuum url list blog ni.

6 ulasan:

  1. guna sabun dia ko mak ngah cuci blog ni....ke guna cloroxx...hehe

    BalasPadam
  2. ajax fabuloso....bersih harum dan wangi :)

    BalasPadam
  3. wah~boleh la letak link landax plak pasni~~kan makngah??heee

    BalasPadam
  4. sempoi gne ajaz fabuloso..ptut wangi jer..hehe

    BalasPadam
  5. Jangan lupa letak air freshener yeh!

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!