Sudut Test Mouse Kiri

Tinggalkan pesanan anda di sini

Ahad, 29 Ogos 2010

Alahai Bujang Susah, walau susah, kutetap suka ;)



Nah, tajuk entri semacam ajer...tapi sekadar suka je ye. Header di atas tu adalah header Bujang Susah.http://rubbertapperz.blogspot.com/

Blog Bujang Susah memanglah ada unsur-unsur politik tapi bagi makngoh biasa-biasa je lah. Lagipun makngoh dah lebih 21 tahun untuk membaca blog BS ni.

Apa yang makngoh suka pasal blog BS ni , banyak la jugak kata nasihat yang berguna.

Lagi satu yang best pasal blog ni, adalah ungkapan di bawah sana. Jaranglah blog yang buat ungkapan sebegini. Malah blog ilmuwan dan ustaz pun mahu link blognya dan artikelnya diminta izin dulu sebelum diterbitkan oleh blog lain.

BS KATA " tidak perlu minta izin atau sertakan link blog ini"


Wah, lihatlah cara BS berkongsi ilmu. Selain tu, BS tidak emosional dalam menulis blog (tak macam makngohselamoh) dan BS sangat merendah diri dalam penulisannya. TADI, makngoh tengok follower BS sudah mencecah 2044 orang. Ramai sudah. Caiyok BS.

Kenapa makngoh kenang BS ni? Sebab BS adalah di antara orang yang awal follow blog makngoh. Kalau tak silap BS adalah follower makngoh yang ke 4. Walaupun entri cincai-cincai jer, terima kasih BS sudi follow makngoh.

Jasamu dikenang. Macam ada juga BS jalan-jalan ke blog makngoh. Tapi entri ni, makngoh tak harap dia komen pun, sebab dia memang sibuk. ;(

4 ulasan:

  1. nice sharing.. jap, mak ngoh, dpt login gengblogger x? xdapat la

    BalasPadam
  2. GB dah berhari-hari xleh log in :) tadi pun makngoh try masih lagi site under maintainance.
    bersabarlah duhai syeragh :) klu xleh ping di GB, meh ping di blog makngoh tmpat shoutbox tu...ping la byk2 situ...makngoh xkisah jugak...hehe

    BalasPadam
  3. Yup, seronok baca blog yang menulis dgn jujur, menulis tentang fakta dan tidak pernah melatah..

    BalasPadam
  4. manusia manakah yg tidak pernah melatah? adakah manusia lain yg sempurna selain Nabi Muhammad? apa-apa makngoh seronok baca semua blog...tak kisahlah mcmana tulisannya pun, yg bukan fakta pun makngoh baca. tapi makngoh tak suka blogger yg sombong dan ego.

    BalasPadam

sila komen jika sudi :)

Labels

~Komen Terbaru~

Get This Recent Comment Widget!